Byt dine julegaver t.o.m d. 15 januar Shop nu

 

Levering

Man kan altid se, om den viste vare er på lager, og alle ordrer afsendes indenfor 1-3 hverdage.

Ordrer afgivet inden kl 15.00 på hverdage, bestræber vi os på at sende samme dag.
Alle bestillinger afsendes og behandles i den rækkefølge, vi modtager dem, og der kan derfor, i ekstraordinære tilfælde, opleves længere leveringstid fx ved udsalg og fødselsdag. I de tilfælde vil vi altid informere om den ekstra leveringstid.
Der tages yderligere forbehold for længere leveringstid fra vores leverandører.

Returnering/fortrydelsesret

  • På alle varer er der 14 dages returneringsret fra modtagelsesdagen. Dette gælder såfremt varerne er i samme stand som ved modtagelsen. Dette indebærer ikke vasket, tydeligt brugt, påskrevet navn eller andet lignende. Varerne skal ydermere have mærkerne siddende på og være i original emballage. Varen må gerne prøves, men skal ikke bære tegn heraf. Hvis varen er forringet, vil du skulle betale for værdiforringelsen, som fratrækkes det returnerede beløb.
  • Returvarer skal pakkes forsvarligt ind således, at de ikke tager skade ved forsendelse, og returlabel må ikke påsættes originalemballagen, men skal sættes udenpå. Det er dig, der bærer risikoen for varen fra det tidpunkt, hvor varen er leveret, og derfor er det ved returnering dit ansvar, at pakke varen forsvarligt ind ved retur.
  • Ved returvarer, som kun sendes retur, betaler du selv udgiften til returnering. Du kan bestille din fragtlabel lige her

Hvis du fortryder dit køb skal du give os besked på kundeservice@bellasklaedeskab.dk inden 14 dage fra modtagelse af varerne. I beskeden skal der klart og tydeligt stå, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. For at gøre det nemt at returnere dine varer, har vi lavet en standard returformular, som du har modtaget sammen med din ordre. Du kan også finde den her: Bellas Klædeskab returseddel

Varens stand, når du sender den tilbage

Varen skal være i samme stand, som da du modtog den. Du må gerne prøve varen, som du ville gøre det i en fysisk butik, dvs prøve om den passer, men den må ikke være brugt i en sådan forstand, at den ikke ville kunne sælges igen, ej heller må den have brugsspor af nogen art. I så fald hæfter du for varens værdiforringelse.
Hvis varen ikke er i oprindelig stand, eller ikke har en stand, der overholder ovennævnte, vil den anses som værende “brugt”, hvilket betyder, at du kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, baseret på varens handelsmæssige værdi.
En vare, der er blevet prøvet mere, end hvad der anses for at være muligt i en fysisk butik, eller har taget fx lugt til sig anses den for at være uden handelsværdi, og forringelsen vil derfor vurderes til 99,99%.Derfor er det vigtigt, hvis du ønsker at få hele købsprisen retur, at du afprøver varen, men ikke tager den i brug. Præcis som i en fysisk butik.
Varerne skal pakkes forsvarligt ind, når du returnerer dem, og returlabel må IKKE sættes direkte på originalemballagen.

Returvarer sendes til:
Bellas Klædeskab
Hyldegårdsvej 23, st tv
2920 Charlottenlund
Danmark

Vær opmærksom på

Pakker sendt pr efterkrav modtages ikke.

Pakker som er sendt uden omdeling kan ikke afhentes og modtages derfor ikke.

Varerne skal pakkes forsvarligt ind, når du returnerer dem, og returlabel må ikke sættes direkte på originalemballagen.

I henhold til købeloven yder vi 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten dækker skader, som var tilstede ved købstidspunktet. Dette betyder, at du, afhængig af hvilken vare og situation det er,  kan få din vare repareret, ombyttet, få pengene retur eller afslag i prisen. Skader på varen som følge af fejlhåndtering fx brug eller vask fra kundens side dækkes ikke af reklamationsretten. Vi anbefaler derfor, at du ved modtagelse af varen undersøger varens stand, og giver Bellas Klædeskab besked hurtigst muligt herom ved eventuelle fejl eller mangler. Dette kan du gøre på mail til: kundeservice@bellasklaedeskab.dk.

Vi anser 2 måneder for at være rimelig tid til at opdage fejl og mangler.

Kontakt os på kundeservice@bellasklaedeskab.dk, inden du selv returnerer varer, så vi kan afhjælpe problemet. Du bedes så detaljeret som muligt og gerne med billede angive i mailen, hvad problemet er samt oplyse dit ordre-ID. Skulle vi ønske en defekt vare retur, sender vi dig en returlabel på mail.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger i forbindelse med ombytning. 

Vind et gavekort på 1000 kr

Hver måned trækker vi lod om et gavekort på 1000 kr blandt vores nyhedsbrevsmodtagere.

Vil du være med?

Scroll til toppen